Jokavuotinen Valoa, ei väkivaltaa –kampanja puolustaa naisten ihmisoikeuksia, ruumiillista koskemattomuutta ja oikeutta väkivallattomaan elämään. Vuoden 2015 kampanjan teemana on henkinen väkivalta.
Kokoomuksen Naisten Liitto ry vaatii lähisuhdeväkivallan uhrien palveluita pikaisesti kuntoon Istanbulin sopimuksen mukaisesti. Kokoomusnaiset muistuttaa, että lähisuhdeväkivalta on Suomessa muuta Eurooppaa yleisempää. Suomessa väkivaltaan menehtyy yli kaksinkertainen määrä ihmisiä muuhun Länsi-Eurooppaan verrattuna. Euroopan perusoikeusviraston mukaan lähes puolet yli 15-vuotiaista suomalaisista naisista on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa nykyisen tai entisen kumppaninsa taholta.
Kokoomuksen Naisten Liitto ry:n puheenjohtajaksi valittiin kansanedustaja Sofia Vikman edustajakokouksessa Porissa 14.-15.11.2015. Vikman on toisen kauden kansanedustaja Pirkanmaalta ja eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan jäsen. ​
Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään tiistaina 24. päivänä marraskuuta 2015 klo 18.00 Tampereella, Ahlmanin kartanon Murula-salissa (osoite Hallilantie 24, 3820 Tampere).
Pirkanmaan Kokoomuksen puheenjohtajakisaan on ilmoittautunut kolme ehdokasta: Jari Andersson Sastamalasta, Minna Mustakallio-Sorvari Ylöjärveltä ja Niilo Rautionmaa Pirkkalasta.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry esittää Kokoomuksen Naisten Liiton nykyistä varapuheenjohtajaa, kansanedustaja Sofia Vikmania Kokoomusnaisten uudeksi puheenjohtajaksi.
Sunnuntaina 11.10. vietetään kansainvälistä tyttöjen päivää. Päivä kiinnittää huomioita tyttöihin, sillä tytöt kohtaavat edelleen kaikkialla maailmassa syrjintää ikänsä ja sukupuolensa takia. Toteutamme tänä vuonna useilla paikkakunnilla lipaskeräyksen, jossa kerätään varoja työhömme kehitysmaiden lasten hyväksi.
Naisten Pankki kutsuu kaikki kehitysmaiden naisten toimeentulosta ja hyvinvoinnin kehittämisestä kiinnostuneet kirjallisuuden ystävät mukaan Sofi Oksasen uuden Norma-kirjan julkaisukiertueen tapahtumiin loka-joulukuussa.
Kokoomusnaisten piirijärjestö Pirkanmaan Kokoomusnaiset esittää ylöjärveläistä Minna Mustakallio-Sorvaria Pirkanmaan Kokoomuksen seuraavaksi puheenjohtajaksi. Minna on luotettava ja luotettu kolmannen kauden kaupunginvaltuutettu ja kaupunginhallituksen jäsen, maakuntavaltuuston jäsen, Pirkanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtaja sekä Pirkanmaan Kokoomuksen varapuheenjohtaja.
Yrittäjyyden tukemiseksi on nyt etsittävä uusia monipuolisia keinoja, joilla aidosti edistetään uusien työpaikkojen syntymistä. Erityisesti pienyritysten, mutta myös kolmannen sektorin sekä kotitalouksien työllistämisen kynnystä on laskettava, sillä tarvetta on monenlaiselle työlle. Työllistämistä rajoittavia tekijöitä ovat ennen kaikkea yritysten maksukyky ja byrokratian hallinta, toteaa Pirkanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtaja Minna Mustakallio-Sorvari.