Tavoitteemme

Pirkanmaan Kokoomusnaiset tarjoaa jäsenilleen vaikuttamisen mahdollisuuksia, korkealaatuista koulutusta sekä yhdessäoloa kokoomuslaisen arvomaailman äärellä ammentaen eväitä poliittiseen osallistumiseen, vaikuttamiseen ja arkeen eri-ikäisten naisten osaamisesta ja viisaudesta. Olemme aktiivinen ja asiantunteva yhteiskunnallinen keskustelija.

Löydä oma paikallisyhdistyksesi

Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry on 10 paikallisyhdistyksen verkosto.  Lisäksi piirillä on suorajäseniä. Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry on yksi suurimmista Kokoomuksen Naisten Liiton piirijärjestöistä.

Toimintamme on monipuolista, joskin lähtökohtaisesti olemme poliittinen vaikutuskanava kokoomuslaiset arvot omaaville naisille. Kokoomuksen Naisten Liiton, Pirkanmaan Kokoomusnaisten ja sen jäsenyhdistysten tärkeimpänä tavoitteena onkin rohkaista naisia lähtemään mukaan politiikkaan ja tarjota heille koulutusta ja tietoa yhteiskunnallisen vaikuttamisen keinoista.

Poliittinen kotisi - piirin paikallisyhdistykset

Haluatko apua oman paikallisyhdistyksen tunnistamiseen?

Voit joko soittaa Rimmalle, joka toimii piirin puheenjohtajana 2024, tai ottaa yhteyttä suoraan sinua kiinostavan paikallisyhdistyksen puheenjohtajaan.

Rimman tavoitat +358 40 539 2052

Taustakuva: Alexander Savin, lisenssi