Pirkanman Kokoomusnaisten syyskokous valitsi yksimielisesti ja suurella ilolla tamperelaisen Minna Talosen jatkamaan Pirkanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtajana. Hallitus uudistui, kun Hilkka Hemminki, Anneli Paldanius, Eliisa Vesisenaho ja Laura Mäkelä jäivät pois. Pirkanmaan Kokoomusnaiset kiittää pois jääviä suuresta panoksesta Naisten piirin hyväksi ja onnittelee lämpimästi kaikkia valittuja!
Milloin olet viimeksi käynyt taidenäyttelyssä? Entä näytteletkö ehkä kesäteatterissa? Järjestetäänkö kunnassasi monipuolisia taide- ja kulttuuritilaisuuksia?
Naisjärjestöjen Keskusliiton syyskokouksen kannanotto:
Pirkanmaan Kokoomusnaisten sääntömääräinen syyskokous järjestetään torstaina 29.11. klo 18.00 Aamulehden tiloissa Tampereella (Siperian liikekiinteistö, Itäinenkatu 11, 5. krs).
Vaalit hidastivat poliittista päätöksentekoa muun muassa sote-uudistuksen osalta. Nyt tarvitaan ripeä paluu arkeen ja aloitettuja asioita pitää saada päätökseen eduskunnassa, jotta kunnalliset ja alueelliset vastuunkantajat pääsevät käytännön toimiin, vaatii Pirkanmaan Kokoomusnaiset.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset onnittelee kaikkia valtuustoihin valittuja ja kiittää Kokoomuksen vaalityötä tehneitä. Tästä mennään hyvällä mielellä eteenpäin!
Nainen, käytäthän äänioikeuttasi sunnuntaina 28.10. Kuntavaalit.
Vaaliviikonloppuna 27.-28.10. Kokoomusnaisilla on oma perinteinen osasto Naisday-messuilla Tampere-talossa. Messut ovat kumpanakin päivänä auki klo 10-17. Lisätietoja messuista http://www.naisdaytampere.fi/
Pirkanmaan Kokoomusnaiset järjesti kaikille kokoomuksen naisehdokaille omenatapahtuman Tampereen Keskustorilla 17.10.
Kokoomusnaisten puheenjohtaja, kansanedustaja Lenita Toivakka pitää huolestuttavana sitä, että lähes 40 prosenttia nykyisistä valtuutetuista kokee salaisten ja epäterveiden hyvä veli -verkostojen vaikuttavan yhä kunnallispolitiikassa. Asia selviää Vihreän Langan teettämästä kyselystä valtuutetuille. Toivakka muistuttaa, että erityisesti monet naiset jättävät kunnallispoliittisen uransa kesken yhden tai kahden valtuustokauden jälkeen.