Ilmoita paikallisyhdistyksen tapahtumasta

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.

Tältä sivulta löydät Pirkanmaan Kokoomusnaisten tulevat tapahtumat.

Voit myös ilmoittautua tapahtumiimme tai ilmoittaa paikallisyhdistyksenne tapahtumista.

TAPAHTUMAKALENTERI:

Tulevat tapahtumat:

Minna Canthin päivä to 19.3.2020: piirihallituksen avoin kokous

Minna Canthin päivänä Pirkanmaan Kokoomusnaisten piirihallituksen järjestää koko jäsenistölle avoimen kokouksen Bistro Venlassa (Kauppakatu 6, 33210 Tampere) klo 17:30 alkaen. Ennen kokousta kokoonnutaan Hämeenpuistossa Minna Canthin patsaalla, jossa järjestetään Tampereen Kokoomuksen Naisten perinteinen patsaan kukitus sekä naisten päivän puhe. Siirrymme tilaisuuden jälkeen yhdessä Bistro Venlaan, jossa kahvia ja pientä suolaista klo 17 alkaen.

Ilmoittautumiset sähköpostitse puheenjohtaja Sari Strömsholmille (sari.stromsholm@uunisepat.fi).

Lämpimästi tervetuloa!

Menneet tapahtumat:

Pirkanmaan Kokoomusnaisten syyskokous 4.12.2019 klo 18 Café Linkosuo, Näsilinnankatu 26 33200 Tampere

Piirin syyskokous järjestetään keskiviikkona 4.12.2019 klo 18 alkaen Café Linkosuon Kuparisalissa (Näsilinnankatu 26, 33200 Tampere).

Syyskokouksen alussa esittäytyvät Pirkanmaan Kokoomuksen puheenjohtajaehdokkaat Jari Andersson, Juho Ojares ja Aleksi Jäntti sekä varapuheenjohtajaehdokkaat Konstantin Dmitriev ja Jocka Träskbäck, Saana Vahvelainen ja Timo Döbert.

Tarjolla kahvia sekä suolaista ja makeaa syötävää. Huolehdithan, että jäsenmaksusi on maksettuna. Tervetuloa!

Naiset, nuoret ja stand up: torstaina 24.10.2019 klo 18

Pirkanmaan Kokoomusnaiset järjestää yhteistyössä Pirkanmaan Kokoomusnuorten kanssa stand up -iltaman 100-vuotiaan Naisten Liiton juhlavuoden kunniaksi!

Tapahtuma järjestetään Sisko ja sen Veli -ravintolassa osoitteessa Lapintie 6, torstaina 24.10 klo 18 alkaen. Ikäraja olut- ja viiniravintolaan on 18 vuotta.

Stand up -komiikkaa tapahtumassa tarjoaa tamperelainen koomikko Arimo Mustonen. Iltaa jatketaan leikkimielisellä tietovisailulla, jossa testataan tietämystä naisten ja nuorten liitoista.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. Tapahtumassa on tarjolla kuohuvaa sekä pientä suolaista. Baarista voi ostaa myös muita virvokkeita. Tapahtumaan ei tarvitse ilmoittautua, mutta tarjoilujen mitoittamiseksi itsensä voi käydä klikkaamassa osallistuvaksi tapahtuman FB-sivulta: https://www.facebook.com/events/1683096855157743/

Tule tapaamaan Kokoomuksen Naisten Liiton puheenjohtajaehdokkaita sunnuntaina 3.11.2019 klo 17

Kokoomuksen Naisten Liiton puheenjohtajaehdokkaat Saara-Sofia Sirén ja Larisa Arminen saapuvat Tampereelle sunnuntaina 3.11.2019. Mahdollisesti mukaan ennättää myös varapuheenjohtajaehdokas Raija Lummi.

Klo 17 alkaen piiritoimistolla tarjolla kahvia ja pientä syötävää, vapaamuotoinen puheenjohtajatentti alkaa noin klo 17, kun ehdokkaat ovat saapuneet paikalle.

Lämpimästi tervetuloa!

Ilmoittaudun tapahtumaan

*

Tällä lomakkeella ilmoittaudutaan Pirkanmaan Kokoomusnaisten tapahtumiin. Pirkanmaan Kokoomuksen tapahtumailmoittautumiset onnistuvat piirin omien sivujen kautta

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.