Pirkanmaan Kokoomusnaiset

Aktiivinen ja vaikutusvaltainen poliittinen naisjärjestö.

Naisten piiriksikin kutsuttuun järjestöön kuuluu 14 paikallisyhdistystä ympäri Pirkanmaata. Näissä paikallisyhdistyksissä toimii useampi sata pirkanmaalaista kokoomusnaista. Sääntöuudistuksen myötä meihin voi kuulua myös suorajäsenenä. Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry onkin yksi suurimmista Kokoomuksen Naisten Liiton piirijärjestöistä.

Toimintamme on monipuolista, joskin lähtökohtaisesti olemme poliittinen vaikutuskanava kokoomuslaiset arvot omaaville naisille. Kokoomuksen Naisten Liiton, Pirkanmaan Kokoomusnaisten ja sen jäsenyhdistysten tärkeimpänä tavoitteena onkin rohkaista naisia lähtemään mukaan politiikkaan ja tarjota heille koulutusta ja tietoa yhteiskunnallisen vaikuttamisen keinoista.

Toki politiikan lisäksi teemme paljon muutakin - Pirkanmaan Kokoomusnaiset järjestää myös esimerkiksi teatteri- ja konserttiretkiä.

Kokoomuksessa on hienoa toimia. Hyvä fiilis tehdä politiikkaa lähtee mukavista ihmisistä ja loistavasta yhteishengestä. Kokoomuksessa on hyvä olla - yhdessäolon ja yhteiskunnallisen keskustelun lisäksi voit löytää Kokoomuksesta myös elinikäisiä ystäviä!

Ota yhteyttä joko piiriin tai suoraan oman paikkakuntasi kokoomusnaisten yhdistykseen. Lisätietoja löydät Jäsenyhdistykset-sivulta.

Piirihallitus 2022

Kuvassa piirin puheenjohtaja vuodelle 2022,  Rimma Ahonen
Piirin puheenjohtaja vuonna 2022 on Rimma Ahonen Rimman tavoitat laittamalla Whatsappia tai soittamalla numeroon +358 40 539 2052
Kuvassa piirin varapuheenjohtaja vuodelle 2022,  Sari Strömsholm