Kokoomuksen Naisten Liitto on avannut Hyvää työtä -kampanjan osoitteessa www.tyonainen.fi. Kampanjan tarkoituksena on nostaa esille palveluammattien työntekijöitä ja heidän ajatuksiaan, sillä tärkeimmät työt tehdään käsillä ja sydämellä.
Kokoomusnaiset kiittävät peruspalveluministeri Paula Risikon johdolla valmisteltua luonnosta vanhuspalvelulaista. Lakiluonnos lähtee siitä, jokaisen ikäihmisen oikeus hyvään hoivaan ja palveluihin turvataan ja ikäihmisten asemaa omien palveluiden suunnittelussa vahvistetaan.
Lähi- ja luomuruuasta puhutaan paljon; terveellisyyttä kehutaan ja makua mainostetaan. Kuluttajilla on mielikuva, että suomalainen ruoka on puhdasta ja terveellistä. Ja niin onkin!
Kokoomusnaiset haluavat lisää kannusteita naisille, jotta he ryhtyisivät yrittäjiksi. Suomalaisnaisten yrittäjyysaktiivisuus on noussut 2000-luvun alusta, mutta edelleen vain kolmannes kaikista yrittäjistä on naisia. Varsinkin korkeakoulututkinnon suorittaneiden naisten keskuudessa on vähän yrittäjiä.
Pirkanmaan Kokoomusnaisten piirihallitus järjestäytyi 25.1. uuden puheenjohtajansa Minna Talosen johdolla. Piirin varapuheenjohtajiksi valittiin Marleena Hyytiäinen Orivedeltä ja Minna Mustakallio-Sorvari Ylöjärveltä. Julkilausumatoimikunnan puheenjohtajaksi nimettiin Marleena Hyytiäinen ja jäseniksi Liisa Löfman, Hilkka Hemminki ja Elina Kivi.