Yhteiset asiat kuuluvat kaikille meille. Niin myös Euroopassa. Tulevissa eurovaaleissa, 25. toukokuuta on jokaisella mahdollisuus vaikuttaa siihen, miten eurooppalaista yhteiskuntaa kehitetään tulevan viiden vuoden aikana. Äänestämättä jättäminen ei ole kannanotto, se on henkistä laiskuutta. Yli sata vuotta sitten, jo ennen itsenäistä Suomea suomalaiset taistelivat yleisen ja yhtäläisen äänioikeuden. Nyt sitä kannattaa käyttää.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään keskiviikkona 16. päivänä huhtikuuta 2014 klo 18.00 Valkeakoskella, Campus Centerissä (Tietotie 1, 37630 Valkeakoski). Kartta http://www.valkeakoskicampus.fi/fi/campus-center/sijainti
Koulutuspolitiikan uudet tuulet. Alustajina eurovaaliehdokas, rehtori Jari Andersson ja kansanedustaja Sofia Vikman. Kommenttipuheenvuoro apulaisrehtori Kaisu Lager-Ruuti. Illan vetäjänä Pirkanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtaja Minna Talonen.
Meneillään oleva kuntarakenteiden välttämätön uudistaminen edellyttää myös palveluiden tehostamista. Jos tämä ei onnistu, on edessä kuntien tehtävien karsiminen, mikä kuntalaisen näkökulmasta tarkoittaa palveluiden heikentymistä.
Tervetuloa Kansallisen Sivistysliiton Eurooppalainen kevät –seminaariin, joka järjestetään Seinäjoella koulutuskeskus Sedussa lauantaina 29.3.2014 klo 9.30 alkaen. Seminaari järjestetään yhteistyössä Keski-Suomen, Pohjanmaan ja Pirkanmaan Kokoomuksen kanssa.
Kuvamuistoja Pirkanmaan Kokoomusnaisten lokakuussa järjestämästä sote-illasta. ©tarjampr