Viime päivien uutisoinnit ruuan alkuperästä, tuotantoketjujen pituudesta ja ilmeisistä väärinkäytöksistä tuotannon eri vaiheissa ovat hätkähdyttäneet pirkanmaalaisiakin. On tullut jokaisen aika katsoa lautaselleen niin kotona kuin ravintoloissa ja ruokaloissa. Sinä ja minä, me kaikki päätämme, onko meillä vielä huomennakin Suomessa elinvoimainen maatalous, teollisuus, palvelutuotanto ja mahdollisuus valita kotimainen vaihtoehto.
Kokoomuksen Naisten Liitto on julkaissut uudet nettisivunsa osoitteessa www.kokoomusnaiset.fi. Nettisivut on suunnitellut graafikko Vilja Heinonen ja sivujen teknisestä toteutuksesta on vastannut Tyrnimedia Oy. Kokoomusnaisten nettisivu-uudistuksen tavoitteena oli nykyaikaistaa liiton nettisivut sekä tehdä niistä helppokäyttöiset ja selkeät sekä liiton jäsenille että sivuilla vierailijoille.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry järjestää sarjassaan ensimmäisen, mutta toivottavasti perinteeksi muodostuvan YHDISTYSILLAN keskiviikkona 20.2.2013 klo 18.00 piiritoimistolla (Kuninkaankatu 13 B 2. krs, Tampere). Kahvia tarjolla jo klo 17.30 alkaen.
Vuosia sitten kouluttaja Bjurström vaati ”joustoa polviin, naminami”. Nyt tuo lausahdus sopii erinomaisesti työelämän ja talouden haasteisiin. Joustoa lisäämällä voimme pelastaa suomalaisen työn ja hyvinvointiyhteiskunnan.
Pirkanman Kokoomusnaisten syyskokous valitsi yksimielisesti ja suurella ilolla tamperelaisen Minna Talosen jatkamaan Pirkanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtajana. Hallitus uudistui, kun Hilkka Hemminki, Anneli Paldanius, Eliisa Vesisenaho ja Laura Mäkelä jäivät pois. Pirkanmaan Kokoomusnaiset kiittää pois jääviä suuresta panoksesta Naisten piirin hyväksi ja onnittelee lämpimästi kaikkia valittuja!
Milloin olet viimeksi käynyt taidenäyttelyssä? Entä näytteletkö ehkä kesäteatterissa? Järjestetäänkö kunnassasi monipuolisia taide- ja kulttuuritilaisuuksia?
Naisjärjestöjen Keskusliiton syyskokouksen kannanotto:
Pirkanmaan Kokoomusnaisten sääntömääräinen syyskokous järjestetään torstaina 29.11. klo 18.00 Aamulehden tiloissa Tampereella (Siperian liikekiinteistö, Itäinenkatu 11, 5. krs).