Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry järjestää sarjassaan ensimmäisen, mutta toivottavasti perinteeksi muodostuvan YHDISTYSILLAN keskiviikkona 20.2.2013 klo 18.00 piiritoimistolla (Kuninkaankatu 13 B 2. krs, Tampere). Kahvia tarjolla jo klo 17.30 alkaen.
Vuosia sitten kouluttaja Bjurström vaati ”joustoa polviin, naminami”. Nyt tuo lausahdus sopii erinomaisesti työelämän ja talouden haasteisiin. Joustoa lisäämällä voimme pelastaa suomalaisen työn ja hyvinvointiyhteiskunnan.
Pirkanman Kokoomusnaisten syyskokous valitsi yksimielisesti ja suurella ilolla tamperelaisen Minna Talosen jatkamaan Pirkanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtajana. Hallitus uudistui, kun Hilkka Hemminki, Anneli Paldanius, Eliisa Vesisenaho ja Laura Mäkelä jäivät pois. Pirkanmaan Kokoomusnaiset kiittää pois jääviä suuresta panoksesta Naisten piirin hyväksi ja onnittelee lämpimästi kaikkia valittuja!
Milloin olet viimeksi käynyt taidenäyttelyssä? Entä näytteletkö ehkä kesäteatterissa? Järjestetäänkö kunnassasi monipuolisia taide- ja kulttuuritilaisuuksia?
Naisjärjestöjen Keskusliiton syyskokouksen kannanotto:
Pirkanmaan Kokoomusnaisten sääntömääräinen syyskokous järjestetään torstaina 29.11. klo 18.00 Aamulehden tiloissa Tampereella (Siperian liikekiinteistö, Itäinenkatu 11, 5. krs).
Vaalit hidastivat poliittista päätöksentekoa muun muassa sote-uudistuksen osalta. Nyt tarvitaan ripeä paluu arkeen ja aloitettuja asioita pitää saada päätökseen eduskunnassa, jotta kunnalliset ja alueelliset vastuunkantajat pääsevät käytännön toimiin, vaatii Pirkanmaan Kokoomusnaiset.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset onnittelee kaikkia valtuustoihin valittuja ja kiittää Kokoomuksen vaalityötä tehneitä. Tästä mennään hyvällä mielellä eteenpäin!
Nainen, käytäthän äänioikeuttasi sunnuntaina 28.10. Kuntavaalit.