Löydät Pirkanmaan Kokoomusnaiset Twitteristä osoitteesta @PirkanmaanKokN
Kokoomusnaisten puheenjohtaja, kansanedustaja Lenita Toivakka iloitsee Suomen menestyksestä Euroopan kolmanneksi tasa-arvoisimpana maana. Toivakka kuitenkin muistuttaa, että tasa-arvo vaatii jatkuvaa työtä ja yhä uudet asiat sukupuolittuvat samaan aikaan, kun edistysaskelia tapahtuu. Toivakka on erityisen huolissaan siitä, että Suomi sijoittuu suorastaan surkeasti taloudellisen päätöksenteon tasa-arvossa.
Viime viikkoina on käyty laajaa keskustelua Naisten Suojakodin tulevaisuudesta. Suojakotien merkitystä ja resursointia ei saa unohtaa, toteaa Pirkanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtaja Minna Talonen. Hän vaatii toiminnan aktiivista ja avointa kehittämistä erityisesti Tampereella.
Viime päivien uutisoinnit ruuan alkuperästä, tuotantoketjujen pituudesta ja ilmeisistä väärinkäytöksistä tuotannon eri vaiheissa ovat hätkähdyttäneet pirkanmaalaisiakin. On tullut jokaisen aika katsoa lautaselleen niin kotona kuin ravintoloissa ja ruokaloissa. Sinä ja minä, me kaikki päätämme, onko meillä vielä huomennakin Suomessa elinvoimainen maatalous, teollisuus, palvelutuotanto ja mahdollisuus valita kotimainen vaihtoehto.
Kokoomuksen Naisten Liitto on julkaissut uudet nettisivunsa osoitteessa www.kokoomusnaiset.fi. Nettisivut on suunnitellut graafikko Vilja Heinonen ja sivujen teknisestä toteutuksesta on vastannut Tyrnimedia Oy. Kokoomusnaisten nettisivu-uudistuksen tavoitteena oli nykyaikaistaa liiton nettisivut sekä tehdä niistä helppokäyttöiset ja selkeät sekä liiton jäsenille että sivuilla vierailijoille.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset ry järjestää sarjassaan ensimmäisen, mutta toivottavasti perinteeksi muodostuvan YHDISTYSILLAN keskiviikkona 20.2.2013 klo 18.00 piiritoimistolla (Kuninkaankatu 13 B 2. krs, Tampere). Kahvia tarjolla jo klo 17.30 alkaen.
Vuosia sitten kouluttaja Bjurström vaati ”joustoa polviin, naminami”. Nyt tuo lausahdus sopii erinomaisesti työelämän ja talouden haasteisiin. Joustoa lisäämällä voimme pelastaa suomalaisen työn ja hyvinvointiyhteiskunnan.