Vaaliviikonloppuna 27.-28.10. Kokoomusnaisilla on oma perinteinen osasto Naisday-messuilla Tampere-talossa. Messut ovat kumpanakin päivänä auki klo 10-17. Lisätietoja messuista http://www.naisdaytampere.fi/
Pirkanmaan Kokoomusnaiset järjesti kaikille kokoomuksen naisehdokaille omenatapahtuman Tampereen Keskustorilla 17.10.
Kokoomusnaisten puheenjohtaja, kansanedustaja Lenita Toivakka pitää huolestuttavana sitä, että lähes 40 prosenttia nykyisistä valtuutetuista kokee salaisten ja epäterveiden hyvä veli -verkostojen vaikuttavan yhä kunnallispolitiikassa. Asia selviää Vihreän Langan teettämästä kyselystä valtuutetuille. Toivakka muistuttaa, että erityisesti monet naiset jättävät kunnallispoliittisen uransa kesken yhden tai kahden valtuustokauden jälkeen.
Kunnat ovat suuria työllistäjiä. Noin joka viides suomalainen työskenteleekin kunta-alalla. Vuonna 2012 Suomen kunnissa on noin 440 000 työntekijää, ja näistä yksistään Tampereen kaupungin palveluksessa 13 500.
Miten kirjoitetaan naseva ja helposti julkaistavissa oleva mielipidekirjoitus? Tai luettava nettikirjoitus? Tarjolla ilmaista näkyvyyttä ehdokkaille.
Tampereen Kokoomuksen Naiset ry juhlii 75-vuotisjuhliaan Tampereen Suomalaisella Klubilla (Puutarhakatu 13) sunnuntaina 7.10. klo 14.00.
Ruotulan Kokoomusnaiset järjestää NAISTENILLAN 27.9. klo 17 - 19 Cafe Linkosuon Kuparisalissa, Näsilinnankatu 26.
Kansallisen Kokoomuksen listoilta lähtee kunnallisvaalipaikkaa tavoittelemaan 6900 ehdokasta. Kokoomus on edelleenkin kaupungeissa erittäin vahva. Kokoomus jätti täydet ehdokaslistat 20 suurimmasta kaupungista 16 kaupungissa. Uusia kaupunkeja, joissa ehdokkaita on täysi määrä, ovat muun muassa Mikkeli ja Lappeenranta.
Kuntavaaliehdokkaiden hankinta on parhaillaan loppukirissä. Jokainen kunta odottaa saavansa innokkaita, päteviä, kokeneita ja aikaansaavia ehdokkaita, joista voidaan valita parhaat oman kunnan kehitystä vauhdittamaan.
NaisPark - HydePark Tampereen Keskustorilla Raatihuoneen edessä