Henkilöstöuutisia: Tiina Heikkinen järjestö- ja vaalikoordinaattoriksi

6.11.2020

Tiina Heikkinen Järjestö- ja vaalikoordinaattori

Tiina Heikkinen on valittu työskentelemään Pirkanmaalla järjestö- ja vaalikoordinaattorina. Tiina tulee työskentelemään Pirkanmaan Kokoomusnaisille järjestösihteerin roolissa kaksi päivää viikossa ja loppuviikon hänen työaikansa jakautuu Pirkanmaan Kokoomuksen (2 päivää) sekä Kokoomuksen Tampereen aluejärjestön (1 pv) kesken. Pirkanmaan Kokoomusta ja Kokoomuksen Tampereen aluejärjestöä Tiina tulee auttamaan erityisesti viestinnässä sekä vaaleihin liittyvissä tehtävissä. Pirkanmaan kokoomusnaisia Tiina tukee naisehdokkaiden hankinnassa kuntavaaleihin sekä naisten esiin nostamisessa.

Tiinan työtehtävät järjestö- ja vaalikoordinaattorina tulevat pääasiassa koostumaan viestinnästä, tapahtumien järjestämisestä sekä sosiaalisen median viestinnän kouluttamisesta ehdokkaille ja heidän tukemisestaan ehdokkuudessa.

Viestinnän tehtävissä Tiina tulee vastaamaan yhdessä piirin ja Tampereen aluejärjestön työntekijöiden kanssa työnantajiensa sosiaalisen median kanavista ja tuottamaan sisältöä niihin. Vaalien aikainen viestintä tulee olemaan Tiinan tekemisen ytimessä. Tiina avustaa Pirkanmaan Kokoomusnaisia, Pirkanmaan Kokoomusta sekä Kokoomuksen Tampereen aluejärjestöä kaikissa vaaleihin liittyvissä tehtävissä.

Tiina aloitti tehtävässään tällä viikolla 2.11. ja jatkaa töitä vaalien yli 30.04. saakka.

Tiina Heikkinen
tiina.heikkinen@kokoomus.fi