Pirkanmaan Kokoomusnaisten sääntömääräinen syyskokous pidetään 15.11.2018 kello 18.00 Linkosuon Kuparisalissa (Näsilinnankatu 26, Tampere).
Muotitaiteilija Anne-Mari Pahkala ja kansanedustaja Sofia Vikman kutsuvat nauttimaan kulttuurista ja suomalaisesta designista Muotia ja kulttuuria Tampereelta –iltaan tiistaina 16.10. klo 18-20. Rento, mutta häikäisevää muotitaidetta, käsityöosaamista ja suomalaista pienyrittäjyyttä esittelevä ilta järjestetään Tampereella kauppakeskus Tullintorille avattavassa galleriatilassa 2. kerroksessa.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset lähtevät joukolla katsomaan Sademiestä Tampereen teatteriin 26.9.2018 kello 19.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset vaatii toimia, jotka turvaavat vapaaehtoiseen asepalvelukseen soveltuvien naisten sijoittumisen palvelukseen.
Pirkanmaan Kokoomusnaisten ensimmäinen järjestöpäivä pidettiin lauantaina 17.2.2018 pääkirjasto Metson uusitussa luentosalissa.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset järjestävät kaikille jäsenille avoimen koulutuspäivän 17.2.2018 kello 9.30-14 pääkirjasto Metsossa Tampereella.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset lähtevät 22.2.2018 Helsinkiin tutustumaan peruskorjattuun eduskuntataloon.
Pirkanmaan kokoomusnaisten syyskokous valitsi puheenjohtajakseen vuodelle 2017 Minna Mustakallio-Sorvarin Ylöjärveltä. Minna jatkaa tehtävässä kolmatta vuotta. Varapuheenjohtajaksi valittiin Sari Strömsholm Lempäälästä.
Pirkanmaan kokoomusnaisten syyskokous hyväksyi kannanoton vanhemmuuden kustannusten jakamisesta. Kokous näkee, että uudistus tulee toteuttaa ja painottaa perheiden kuulemista uudistusta tehtäessä.