Pirkanmaan Kokoomusnaiset ovat varanneet lippuja Pyynikin kesäteatteriin. Menemme katsomaan Nuotin vierestä -komediaa keskiviikkona 12.6.2019 kello 18.
Parasta aikaa rakentuvan uuden hallituksen ohjelmaan tulee mahtua edelleen perheiden ja työelämän parempi yhteensovittaminen sekä perhevapaiden uudistaminen. Sipilän hallituksessa Kokoomus pyrki edistämään asiaa hallituskumppani Keskustan jarrutellessa. Valmistelu keskeytettiin keskustalaisen perhe- ja peruspalveluministeri Saarikon päätöksellä.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset kannustaa kaikkia naisia käyttämään äänensä tämän kevään eduskuntavaaleissa. Ennakkoäänestys on jo käynnissä ja varsinainen vaalipäivä on 14.4. Ehdolla on monia päteviä, taitavia ja motivoituneita kandidaatteja, joista valita ja vaikuttaa.
Kokoomusnaisten valtakunnallinen Naiset huipulle -seminaarikiertue huipentuu Tampereen pääkirjasto Metsossa to 31.1.2019 klo 18-20. Puhujavieraina ovat tietokirjailija, psykoterapeutti Maaret Kallio ja kansanedustaja Sofia Vikman.
Pirkanmaan Kokoomusnaisten sääntömääräinen syyskokous pidetään 15.11.2018 kello 18.00 Linkosuon Kuparisalissa (Näsilinnankatu 26, Tampere).
Muotitaiteilija Anne-Mari Pahkala ja kansanedustaja Sofia Vikman kutsuvat nauttimaan kulttuurista ja suomalaisesta designista Muotia ja kulttuuria Tampereelta –iltaan tiistaina 16.10. klo 18-20. Rento, mutta häikäisevää muotitaidetta, käsityöosaamista ja suomalaista pienyrittäjyyttä esittelevä ilta järjestetään Tampereella kauppakeskus Tullintorille avattavassa galleriatilassa 2. kerroksessa.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset lähtevät joukolla katsomaan Sademiestä Tampereen teatteriin 26.9.2018 kello 19.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset vaatii toimia, jotka turvaavat vapaaehtoiseen asepalvelukseen soveltuvien naisten sijoittumisen palvelukseen.
Pirkanmaan Kokoomusnaisten ensimmäinen järjestöpäivä pidettiin lauantaina 17.2.2018 pääkirjasto Metson uusitussa luentosalissa.