Pirkanmaan Kokoomusnaisten ensimmäinen järjestöpäivä pidettiin lauantaina 17.2.2018 pääkirjasto Metson uusitussa luentosalissa.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset järjestävät kaikille jäsenille avoimen koulutuspäivän 17.2.2018 kello 9.30-14 pääkirjasto Metsossa Tampereella.
Pirkanmaan Kokoomusnaiset lähtevät 22.2.2018 Helsinkiin tutustumaan peruskorjattuun eduskuntataloon.
Pirkanmaan kokoomusnaisten syyskokous valitsi puheenjohtajakseen vuodelle 2017 Minna Mustakallio-Sorvarin Ylöjärveltä. Minna jatkaa tehtävässä kolmatta vuotta. Varapuheenjohtajaksi valittiin Sari Strömsholm Lempäälästä.
Pirkanmaan kokoomusnaisten syyskokous hyväksyi kannanoton vanhemmuuden kustannusten jakamisesta. Kokous näkee, että uudistus tulee toteuttaa ja painottaa perheiden kuulemista uudistusta tehtäessä.
Pirkanmaan kokoomusnaisten seuraava piirihallituksen kokous pidetään 12.10. klo 17.00.
Maatamme koetteleviin talouden ongelmiin yritetään tosissaan etsiä kestäviä ratkaisuja. Yhtenä keinona työn tuottavuuden parantamiseksi nousee toistuvasti esiin työurien pidentäminen, joka koskee paitsi ikääntyviä työntekijöitä ja opiskelijoita, myös pienten lasten äitejä, jotka halutaan pitkiltä perhevapailta työmarkkinoille.
Pirkanmaan Kokoomusnaisten sääntömääräinen kevätkokous järjestetään torstaina 28.4.2016 klo 18.00.
Pirkanmaan Kokoomusnaisilla on myynnissä lippuja Pyynikin kesäteatterin ensi kesän näytökseen Taivaan tulet päivälle 15.6.2016 klo 18.00.